Disneyland!

Unele probleme sacaitoare de întreținere și restaurantele sale fac ca Disneyland Paris sa fie parcul meu Disney favorit (tinand cont ca avem încă de a vizita Tokyo Disney Resort și Hong Kong Disneyland), dar e un al doilea aproape. Voi avea mai multe de spus pe aceasta tema in următoarele zile, cand experienta se va fixa si voi impartasi mai multe impresii cu cei care am fost acolo pentru ca in timpul excursiei nu am avut timp sa comentam, erau mult prea multe de observat!

 

Crăciunul în Disneyland Paris a fost mai mult un Crăciun în Regatul Magic sau Disneyland, cu terenuri similar decorate. Disneyland Paris a fost cu siguranta mult mai retinut decât decoratiunile sale cele două omologii din Unite Statele, deși cele existente erau foarte de efect. Culminant pentru mine a fost acest cântec care s-a auzit în timpul ceremoniei de iluminare a bradului de Craciun, care este noul meu cantec favorit de Craciun de la Disney. Încărcați-l și ascultați înainte de a citi mai departe …

 

Evident, o mare parte a experienței Disney pentru mine este fotografia, iar o mare parte din ceea ce distractiv este fotografia pe timp de noapte. Pot spune, fără nici o îndoială că Main Street Disneyland Paris este acum terenul meu favorit din orice parc pentru a fotografia pe timp de noapte. Nivelul de detaliu privind acest Main Street este extraordinar, iar efectul cumulativ al acestor detalii este o stradă care uimeste vizitatorii, cel puțin acei vizitatori care sunt atenti. Strada pavata cu piatra cubica si cladirile din caramida, panouri, poveștile de negustorie adăuga totul pentru a crea un teren care este incredibil de interesant și destul de diferit de străzile principale din Statele Unite ale Americii.

 

Experienta de a sta pe Main Street, singur pe timp de noapte, este complet deosebita fata de orice am incercat inainte. Daca astepti suficient de mult, vei prinde un moment in care strada va fi complet pustie si atunci vei simti ce incerc eu sa descriu acum . În timp ce eu iubesc Cenusareasa Castelul și Frumoasa din Padurea Adormita, nici una dintre ele nu emană spiritul parcurilor tematice Disney, cum ar fi minunatul de Le Château de la Belle au Bois (Castelul Frumoasa din Padurea Adormita).

 

Chiar daca nu am stat chiar cat am vrut eu si prietenii mei si probabil am cheltuit mai multi bani decat era necesar, nu regret nimic din acest minunat concediu. Poate doar ca as fi preferat sa vina si familia mea cu mine, pentru ca niciun Craciun nu e la fel cand nu esti cu parintii. Ironic si putin trist e ca, dupa ce m-am intors de acolo, am gasit un site cu oferte Disneyland care s-ar fi potrivit de minune alor mei si sigur i-as fi convins sa mearga, din moment ce s-au idnragostit si ei, vrand-nevrand, de magia Disney in timp ce eram mic si se uitau cu mine la desene. Si in orice caz, Disneyland nu este numai pentru copii. E magie pentru toate varstele. Parerea mea.

Leave a Reply

