Evident, pentru sofer care are de suferit doar cateva zile pe an zapada, lantul solutia ramane cea mai economica , dar repet ca, in timpul iernii, cu zapada si zapada fara anvelope de iarna sunt inca optiunea recomandata si in conditii de siguranta.

Doua mai multe probleme

in mana mea nu am datele de pe hard, dar asa cum am spus producatorii de anvelope, anvelope de iarna specifice sufera uzura mai mult decat anvelopele de vara , deoarece compusul utilizat in primul sufera mai mult atunci cand asfaltul este mai temperatura. Evident, pneurile de iarna nu trebuie sa fie utilizate in timpul verii ca muchísmo degrada mai repede decat anvelopele conventionale.

in mod normal, anvelopele de iarna au aprobari de viteza mai mici decat anvelopele conventionale. De exemplu, daca avem un Porsche 911 Turbo sau un Bentley Continental GT cu anvelope de vara “Y” poate atinge chiar 300 km / h trebuie sa inteleaga ca, chiar si cu asfalt de anvelope de iarna buna stare (la cunostintele mele) care permit mai repede sunt Michelin Pilot Alpin “V” (sporturi specifice), sustinand o viteza maxima de 240 km / ora.

in cele din urma spun dealerii de anvelope ofera, de obicei, un serviciu de “parcare”, anvelope gratuitepentru a permite gingiilor vara salvate in masina noastra si vom mount-versa de iarna si vice, deoarece nu toata lumea trebuie sa aiba loc la domiciliu salvarea unui set complet de anvelope.

Oricum, sper ca am putina lumina asupra necunoscute majore care exista pe acest subiect si stiti ca orice intrebare aveti despre ea incearca sa-l rezolve in comentariile acestui articol.

Compania a explicat ca soferii care locuiesc in zone cu temperaturi medii sub 7 grade Celsius, “trebuie sa instaleze” in lor anvelope de iarna vehicule , in scopul de a spori securitatea.

Grupul a remarcat ca Andrés roata astfel de obicei, in diferite tari europene , observand in acelasi timp ca, pentru moment, anvelopele de iarna sunt straini de catre conducatorii auto spaniole, in ciuda mii de evitare a accidentelor.

Dealerul a spus ca pneurile de iarna poate elimina hassle de a pune lanturi si sunt mult mai eficiente la drumurile cu zapada si gheata, astfel cum temperaturi ambientale sub 7 grade Celsius “reduce periculos de aderenta anvelopelor podea, inmultirea riscului accident la franare completa sau viraje. “

Astfel compania a explicat ca acest tip de acoperire de iarna ajuta la incetinirea vehiculului cinci metri inainte de cea clasica pe metri umede si unsprezece au nevoie de mai putin pentru a opri de conducere auto pe zapada 50 milepe ora . in gheata, distanta necesara este de opt metri mai jos.

Andres Group, a declarat ca acest tip de anvelope pe “practic indispensabile”, in tinuturile din jurul marilor lanturi muntoase ale Peninsula Iberica si a subliniat faptul ca oferi securitate maxima in diferite regiuni

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s